本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

10/28/19

雪梨自由行(二)(10/28/19)

前序 :

事隔咗大半年先至諗到要継續陳述我對雪梨嘅見聞,真係考起我嘅記憶力喇!好彩有相片用做参考。

雪梨自由行(二)

我哋響出租屋過第一日,第日星期六一早起身,我哋食埋剩下嗰三條麪包當早餐,立美就帯埋手袋手信,打算出去玩到夜晚就上機返墨市。前晚聚會嗰陣已經約佐雪芳,學濤夫婦同建立夫婦見面,所以我哋三人坐火車到Circular Quay 會合,但係雪芳臨時有事,Lindy ,Lea ,學濤遲D先至到,所以我哋三個改搭渡輪去雪梨海港対面島Cockatoo Island 鸚鵡島參觀。

Watsons Beach, NSW

我好鍾意雪梨嘅公交系统 ,尤其持有長者卡的乘客有好多優恵。外省乘客要响啓程两至三星期前申請,雪梨公交網頁有详细说明。我哋三人行坐渡輪由Circular Quay 去鹦鹉島大概三十分鐘左右。Cockatoo Island 係世界遗產名册之一,所以有好多遊客慕名而來。我哋一早就比較少遊客,上岸就見到好大嘅信息台方便游客詢問,有免費小組響導等,好周到。好多歷史古蹟保持原狀,仲有由殖民時期嘅囚犯闢山開路建梯直通山頂,山有幾間雅緻旅館,近海灘有露營設備可以租用,價錢都幾貴。本地人就多數夜晚先過島,邊歇酒邊遙望對面岸,燈光閃耀嘅雪梨港。一𥵃燈光一顆星🌟,聚成星河載人來…即時間感覺自己變詩人了。

烈日當頭,我哋去島上唯一間咖啡店,坐低飲杯咖啡等下班渡輪返雪梨港和學濤他們會合。船一靠岸就見到他們在另一架度輪對我哋揮手。原來佢哋計好時間,我哋一齊轉另條渡輪線去Watsons Bay。全程大約 30 分鐘,兩岸風景好靚,尤其經過Opera House 嗰陣,遊客擁去船甲板影靚相,我當然都唔放過機會喇!途中停響半路嘅Rose Bay 碼頭。

Happy Lunch

一到Watsons Bay 岸就聴到搖滾音樂,烈日當空加埋D勁音樂,真係好想跳落涼浸浸嘅海水來冷靜一下,俾我兩隻腳唔冼跟住音樂跳下跳下,哈哈😄。行上碼頭右邊係出名嘅炸魚薯條外賣店Doyles on the Beach,然後見到一個大公園, 有好多高高嘅老樹環繞成一把巨大嘅天然傘,正啱係學校假期所以好多小朋友響公國玩,好幸福!健立夫婦同學濤夫妻請我哋去一間兩層樓嘅餐館,樓下主要係酒吧同咖啡,多數係後生靚仔靚女,無憂無慮嘅笑聲,好令人羨慕。諗起自己嗰陣掛住點樣遠走高飛,為前途搏命,邊度有咁開心呢。不過依家諗落開心係由自己定嘅,記得我亞爸整日都講「知足者貧亦樂,不知足者富亦憂」。我依家其實好知足,所以我都好開心😃

At the restaurant

我哋上樓揾到一張長桌夠七人坐,健立主席嗱嗱聲去點菜,學濤亦唔拾輸叫啤酒俾我哋歎。佢哋嘅熱情令我感到好幸福!飲飽食醉之後,Lindy 提意行路去公園對面嘅景點The Gap Lookout 參觀。

The Gap Lookout 前面有巴士站,好方便本地人或駕車到步。我哋踏咗大約二十步梯級就睇到眼前一片藍色海灣,左右都有行人路直通到山崖頂點。嘩!到咗高處先感覚到高處不勝「寒」,風好大好凍。好多遊客影咗相都未惜得落去,佢哋坐響石礁,眼望遠方,默默無言好似享受緊難得嘅心靈與自然構通,拋開煩惱嘅𡨴靜。我自己就頂唔順咁猛烈嘅太陽,快手快腳行落去揾地方坐。無計啦,幾十歳唔可以同十幾歳比喇!😔

The Gap Lookout

我哋響涼亭休息大概一個鐘就搭渡輪返Circular Quay 碼頭,然後各行各路返屋企。立美趕搭機返墨爾本,我哋兩夫婦継續順著Cỉrcular Quay 行到 Opera House 。天色䦕始黑,企響沿岸睇晚霞真係好靚!心裡面諗起首歌「夕陽一霎時間又向西,留下了晚霞更艷麗…」,又有D幸福感覚,哈哈😄

唔知唔覚就企咗成個鐘,突然間音樂響起來,我走去靠近樓梯邊望落去,下一層係餐館,見到樂隊同埋一位金髮美女正演唱佢嘅作品,原來嗰位靚女歌手響澳洲樂壇都有D名氣,週未先至來餐館演出。我拍爛手掌來擁戴佢不特止,我仲落去揾返個位坐,叫半打雪梨石蠔,一杯白酒慢慢歎,又有D幸福感覚。有幾位後生女一邊喝酒一邊跳舞,佢哋玩得好開心。帯著滿懐歡樂,我哋搭火車返Regents Park 過一晚然後𨍭去市中心另一客棧住多三日。

係咁先,下次再續。祝各位同學仔快樂幸福!

翠群

No comments:

Post a Comment