本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

1/26/19

雪梨自由行(一)(01/26/19)

前奏曲

呢個月係亞坤(我嘅先生)響鬼門関大歩攬過一週年。佢響舊年做佐心臟及血管手術。多得上天保佑,之後康服都好順利。呢次去雪梨,因為要顧慮到手術後嘅影響,我哋唔敢搭飛機或自駛長途車而改搭火車。

早幾個星期已經約好立美和曼燕一齊響雪梨會合,可惜曼燕有事唔去得。因為初次搭火車,我事前參考資料例如響邊度上車落車,邊度轉車去出租屋等等……有好準備就安心啲。

出發

星期四晚我哋兩人搭亱班火車,原本以為響火車會一覚瞓到天光,點知鉄路軌道啲聲音以及震盪聲整到我響半醒半瞓之下,咁就到佐雪梨火車縂站。嗰陣時仲係好早,我哋抽住呢行李都唔方便四圍盪,所以決定去出租屋試下可否提早攞屋。我係用Airbnb訂佐一間兩房townhouse,響雪梨同卡市半路近火車站嘅一個埠仔。屋主係中國人,所以都好相量,叫我哋出去食早餐先,等佢清潔🧹好再來。我哋放低行李,行路去附近購物中心,食佐早餐都未收到電話通知,當日天氣又好熱所以打算去圖書館歎冷氣。點知圖書館未開門,要等多十分我哋先至入去𢵧番張靚沙發坐,歎冷氣睇報紙,無幾耐屋主打電話📞叫我哋去攞鎖匙。吖呀!真係整個人髹曬。

有件事唔記得講俾大家知,就係我一早巳經通知雪梨嘅同學仔。真係好彩,學濤嗰日有假期,佢來接我哋去卡市會合立美。立美一個人搭飛機來,第日晚就要飛返墨市,真係有心,唔怪得知個個都話鍚曬佢!哈哈!


卡市Cabramatta好多美味中越餐館,到雪梨就一定要去試下喇。學濤放低我哋,佢要去揾車位拍佢架靚Lexus。響卡市拍車要認真留意時間地點,分分鈡被食牛肉乾(即係被罰錢)好唔低。我哋落車行幾步就見到立美。佢攞住個手袋好軽鬆,一啲都唔似響墨市啱啱落機。所以話齋自由最可貴,想去邊就去邊。我咃三個企響街邊等學濤返來嗰陣,見到一間舖有好多人排長龍買蔗水,嘩!五文兩大杯,咁平幾大都要飲番杯。響墨市五文整係買得一杯。卡市蔗水平靚正,聽講嗰度呢蔗係老細自己個農塲種,好新鮮,讚! (附圖蔗水)


等到學濤來,佢帶我哋三個去當地好紅嘅俱樂部 - Cabra-Vale Diggers Club, Canley Vale飲早茶。 Lea (學濤太太)已經響嗰度等緊我哋。嘩!估唔到卡市有咁多高檔嘅club。老實講我好少去club玩,呢次大開眼界,都係多得學濤夫婦好招呼。

中餐部

飲飽食醉後Lea 提意去新開嘅Fashion Spree Outlets 響City of Liverpool 玩,有可能買到平靚正嘢。其實墨市都好多類似商場,但我同立美都想見識下。果然我哋全部買到平靚正嘅貨做手信。立美當初帶一個手袋來,依家加多一個大袋返去,嘻嘻…有正貨,咪放過係我哋女人嘅政策!之後Lea又帶我哋返卡市買D 嘢食俾大家聚會用。可以講係我從來未曾食過咁平嘅越南麫包,兩文半一條!原價係三文,五週年紀念所以特價。 Lea 好嘢!讚👍


立美買佑十條麫包,我哋返去出租屋等其他同學來斉就開大食會啦。最先到係樹坤帶佐一盤banh cuon cha lua 來。跟著雪芳和Anh Triem帶兩盤banh bot loc 同埋一盒雪芳親自做嘅杏仁酥,真才實料又啱甜,食剩嘅我全部帶返墨市呢。然後Lindy - 建立太太帯自家做嘅大蝦球芝麻醤日本冷麪,再加兩樽紅酒一樽白酒同埋酒杯。 Lindy 好細心周到,讚👍!聽我描寫,唔知各位可否留口水呢?哈哈 !


(入得廚房出得廰)

住出租屋有一點方便就係我哋可以 大聲講大聲笑,如果隔籬無申怨就得喇。最後建立到佐我哋就即刻開餐,筷子碗唔夠都無問題,仲有天生嘅一對手呀嘛!之後我哋趁機會討論關於明年聚會主題及初步計劃,大家都已經有D概念喇。我亦唔講咁多,留番俾大會正式宣佈吧!

( 由左至右 Anh Triem,樹坤,建立, Lindy, Lea,立美,翠群,雪芳, 學濤 )


夜色巳晚,歡樂時光漸漸逝去,大家挾手挾腳清理現塲,然後依依不捨講聲byebye,我哋之間嘅友情又更上一層樓!而家一齊回憶嗰晩嘅歡樂吧!

係咁先,下次再續。

翠群

No comments:

Post a Comment