本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

11/22/14

歷史動亂-越戰逃難劫後餘生回憶錄(三)(羅偉銓) (11/22/14)

第二次計劃失敗

Khu bao ton thien nhien Binh Chau 係當年森林, 係成個森林,當年就係要穿過去,先到Hồ Cốc海灣,依家有條路叫 Ven Biển,以前冇架

冇幾耐,卒之又有另一家組織開始行動,(自上次之後,各戶就各自為正,唔再聯合組織,你有你攪,我有我攪,人到利益關頭就表露一切,肥水不流別人田,走得快好世界,個個趕住行先) 今日有另一家行動,我當然想搭順水船,亦跟大隊人森林,因地理環境優勢,偷渡人群好安全踏入樹林,真係神不知鬼不覺。

記得當晚湊啱遇上暴風雨,在森林中差點迷路,因大雨洗禮過,樹木倒冧,又漆黑一片,樹身記號似乎消失,很難辨認方向,好彩離海灘唔遠,靠聽海浪聲終於行出迷宮。午夜時分,在大海閃閃燈光中亦聯絡上大船,無奈天意弄人,小艇從頭屯出咗事,唔可以開行(時後知) ,大船打着強燈照上岸,見岸上一群人瘋狂揮手,大家只能對望,又唔能夠互通訊息。

直至天光,岸上嘅組織人決定派人游水上船,通知改變計劃,叫大船好似上次出海找小艇接駁。(當晚我有小小衝動,想同組織人講,三姐外家有艘橡皮艇,我亦知藏在那裡,好彩冇講,否則我不堪設想,死無全屍。)

真係世都古唔到,派游水上船做使者嗰位仁兄,係唔多識講唐話,講越南話又帶有北旗音,漁船接到人後駛出大海,冇幾耐,大船轉返頭放下使者游水上岸,告知行動取消,漁船駛回Phan Thiet (事後得知,船長不相信呢位使者,怕係越共派上船,船長懷疑以為岸上已敗露) :又一次失敗,人群亦照版, 一一安全逐批送出車站歸家。...(下文待續)


No comments:

Post a Comment