本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

10/2/16

木蘭詩 (十二妹提供) (10/02/16)

(請用粤語讀,超搞笑)


積積復積積,唔識就唔識
測驗够敇激,居然冇題識
上堂聼唔識,搗亂多款式
自修一樣識,睬拒都生廭

生係中國人,死係中國魂
要我學英文,梗係冇可能
英語唔合格,更顯我性格
數學唔合格,老師負全責

語文唔合格,咁我冇辦法
考試考得好,全靠隔離好
考試考唔好,隔離唔識做

日日返學愁更愁,老師講嘢無厘頭
我就聴到似夢遊,次次批評冇理由
功課多到似報仇,做嘢做到似福頭

返學為咗乜,日日被糟質
功課都係抄,一係就唔交
返學等放學,放學飲可樂
打鐘各自飛,係咁又一day

(香港學生的詩,超攪笑)


(原版全文如下):

喞喞復喞喞,木蘭當戶織。不聞機杼聲,惟聞女嘆息。
問女何所思?問女何所億?「女亦無所思,女亦無所億。
昨夜見軍帖,可汗大點兵;軍書十二卷,卷卷有爺名。
阿爺無大兒,木蘭無長兄,願為市鞍馬,從此替爺征。」

東市買駿馬,西市買鞍韉,南市買轡頭,北市買長鞭。
朝辭爺孃去,暮宿黃河邊;不聞爺孃喚女聲,但聞黃河流水鳴溅溅。
但辭黃河去,暮至黑山頭;不聞爺孃喚女聲,但聞燕山胡騎聲揪揪。

萬里赴戎機,關山度若飛。朔氣傳金柝,寒光照鐵衣。
將軍百戰死,壯士十年歸。

歸來見天子,天子坐名堂。策勳十二轉,賞賜百千強。
可汗問所欲,「木蘭不用尚書郎,願借明駝千里足,送兒還故鄉。」

爺孃聞女來,出郭相扶將。阿姐聞妹來,當戶理紅妝。
小弟聞姊來,磨刀霍霍向豬羊。開我東閣門,坐我西閣床。
脫我戰時袍,著我舊時裳。當窗理雲鬢,對鏡貼花黃。
出門看火伴,火伴皆驚惶:「同行十二年,不知木蘭是女郎。」

雄兔腳撲朔,雌兔眼迷離。兩兔傍地走,安能辨我是雄雌?




1 comment:

  1. 現代學生版的木蘭詩雖攪作卻寫真丶它道盡了我童年時的心聲。淑英

    ReplyDelete