本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

7/1/16

美啊!這才是藝術(十二妹提供)(06/30/16)


7 comments:

  1. 難道十二妹就是其中一位姑娘,藝術睇用乜角度去欣賞。多謝分享。偉銓

    ReplyDelete
  2. 偉銓兄,你太看得起小妹了!請問你用什麼角度去欣賞這影片呢?

    ReplyDelete
  3. 這段視頻,我只用側視的角度來欣賞,五顏六色,已經太美了,羅大俠,您用什麼角度?嘻嘻。木魚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木魚兄,您用側視角度來欣賞、睇到五彩十色,我睇我要用正視但要鬥雞眼嚟欣賞,先至睇出其中某一點精髓,事關醉翁之意不在酒。哈哈,老羅

      Delete
    2. 羅師父,看來您定力到家,可以目不側視,我以為畫畫對顏色要多欣賞呢﹗側視有助
      立體分析,未知運用得合理否﹖您醉翁之意不在酒,在什麼啊﹖嘻嘻。木魚

      Delete
  4. 十二妹!木魚兄,咁想知我用乜角度嚟睇藝術,哈哈!講到藝術,就抽到我條無聊筋,我有啲野要發表吓,我知講出嚟一定俾人鬧,話我井底蛙,冇啲學識,冇所謂啦!就當我發噏風好喇!
    記得仲係細路哥個嗰陣時,見過幅人人都話有抽象藝術嘅畫,佢係一位世界公認頂頂大名抽象大師,畢xx先生嘅傑作,藝術?抽象?呢兩個字真係好深奧,我嘅IQ,EQ,AQ, PQ比零仲要底,呢幅畫無論我用乜角度去欣賞,都係睇得唔明,點解一幅人唔似人,鬼唔似鬼,眼耳口鼻都乸埋一嚿,手手腳腳東一忽西一忽,估唔到會係一幅價值連城嘅作品,我個人思想好現實,一位美女俊男,一眼望上去,腦袋已經有定論,靚就係靚,醜就係醜,可能每個人嘅思維都唔同,我本人見識太膚淺,唔識去欣賞咁抽象藝術作品。抽象藝術呢兩個字真係睇每一位用乜角度去解釋。請問呢幅畫您哋又欣賞到乜嘢?
    我又有另一個假設,(唉!一定又再俾人鬧) 查實 會唔會當時係有一班高級名人紳士,權貴,富豪,咁話:(嘩!呢幅畫好抽象,好有藝術),死就死呢句話出响呢班人嘅口,後面一班附和者若有意見否認,就顯得自己底能,為咗表示自己都有返咁上吓水平,唔衰得,挭係同聲共氣,附和認同,于是乎變咗今日無價之寶。唔單止咁,一樣道理,有錢富貴人仕,身上所佩掛珠寶都信認係堅野!您夠膽話佢帶假嘢,平凡人就唔同,真金白銀,鑽石都會俾人當,銅,玻璃,流貨。老羅吹水。

    ReplyDelete
  5. 不能體會藝術品個中意境,是我們還未能晉身於同級的藝術人,有疑問是正常的現象,情有可原啊。我猜想是因它價值的取決不同於一般工業品,後者沒有生命,價值只是構造物質的總和,而藝術品是個別的創作,融合了多方面的因素,例如作者的背景,生長的時代,心情的表達,有否被奉乘推薦,再生或已故,再加上商業化,及隨時代而改變的審美標準等,但一點可以肯定的是,稀少的且投合追求目標的藝術品,價錢一定直線上升,以上純屬個人觀點,「有怪莫怪,唔識世界」。記得遊江南時,導遊對團友說,買下這些內壁畫吧,這是一種近失傳的絕代藝術,後繼無人,作者死後,一定有利於你。朋友問,你可有買啊?太貴了,哪有錢?嘻嘻一笑!木魚。

    ReplyDelete