本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

11/24/14

歷史動亂-越戰逃難劫後餘生回憶錄(五)(羅偉銓) (11/23/14)

第四次計劃失敗

Khu bao ton thien nhien Binh Chau 係當年森林, 係成個森林,當年就係要穿過去,先到Hồ Cốc海灣,依家有條路叫 Ven Biển,以前冇架

自從XUÊN MỘC 敗露,唔可以再攪。大偈 (第一次偷渡,從漁船游上岸,被遺留之漁船機房手) 暫時落腳於我大家姐家中。經佢嘅人事關系,介紹我大姐夫結識到一批Phan Thiểt 船主,於大姐夫之交際下做了中間人, 撮合船主及碼頭。

今次由我大姐夫與Long Hai 一名居民合作。呢位居民居住在龍海。沿海灘一個山上坡上,面對一條由Iong Hải 至Đất Đỏ沿海小路,小路兩旁係一片草林,若人藏在裡面,踎底外面係睇唔見。草林一方係居民住所,另一方便是海灘。這個海灣是一個非常理想上船碼頭,為咗解決接駁人上大船問題,組織人亦售買一個大籮,Suối Thùng(潘切,芽莊一帶船民用嚟做海上交通工具)。
至於點送偷渡客到龍海,就由我大姐夫負責。安排一架大貨車,為了不受人注目,只可以在沿途逐段接三至四人上車。當貨車駛到這居民住所對開之小路時,(這一段小路,正好兩頭係山坡高位,中間凹位,當貨車停在凹位時,兩邊小路係睇唔見貨車。同時小路兩邊高位都有人把守。若有車駛到, 便通知停止落人) 得到安全訊息,開始落人,即刻走人草林。真係時也命也,千算萬算都算唔到,有咁啱得咁橋,從路旁山坡上有人騎着單車下來。目睹一切,真係鹹蛋滾湯,心都實晒,當時心諗,今次衰啦!穿咗煲,(呢個不速客都算運滯,當佢騎單車到小路高位時, 遇上放哨那位仁兄,用刀將佢捉拿,帶入草叢將佢綁手綁腳,連口都封。偷渡客中亦有位醫生,替佢打咗支麻醉針。可能太重手,打得太多,我見佢口吐白泡,倒霉) 事情發生太突然。嗰位負責同漁船通訊號之仁兄,怕敗事,失踪唔知死咗去邊。同大漁船約定時間,都仲未見佢出現,直至過晒時間先至現身。聯絡失敗,時間一分一秒咁過。將近天光,所有人退回居民屋前草叢。我心諗,咁嘅環境唔走就有鬼,三十六着走為上着,我同三個外甥,及我姐夫之兩個堂表弟打眼色,話要出外小解,一走了之。


沿著小路向Đất Đỏ 方向行,因我計過數, 若朝龍海方向行會遠好多,停留在沿岸小路越長時間越危險,若步行到Đất Đỏ將會有街車搭返Bà Rỉa。邊行邊心慌。好彩當時我哋幾個都穿上Thanh Niên Xung Phong 衫,都過到骨架。終於平安返西貢。事後聽聞所有人雞飛狗走,有一批人走甩,亦有一部份人被捉。 ...(下文待續)


No comments:

Post a Comment