本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

11/23/14

歷史動亂-越戰逃難劫後餘生回憶錄(四)(羅偉銓) (11/23/14)

第三次計劃失敗

Khu bao ton thien nhien Binh Chau 係當年森林, 係成個森林,當年就係要穿過去,先到Hồ Cốc海灣,依家有條路叫 Ven Biển,以前冇架

前兩次失敗,今次由我三姐外家組織,萬事俱備,充氣橡皮艇有,食水有,乾糧有(Gạo Say) 通通一早運入叢林收藏。因前二次失敗,呢兩三個月嚟,咁多陌生人群出出入入XUÊN MỘC,為免太張揚,所以將偷渡客分多日到XUÊN MỘC,亦安排分批入樹林,因今次自己人辦事,我亦担當一角色。早一日帶領一批入樹林。因叢林內已儲有食糧,所以將廿多人藏於一個安全隱蔽地方係冇問題,等待第二晚另一批人會合。

其中亦發生一件不幸事,須知森林內蛇蟲鼠蟻,乜都有。有位仁兄唔小心俾毒蛇(青竹彪,蛇身青色,有如樹葉一樣顏色,好難分別)咬傷手,手掌紅腫,劇痛無比,為著安全,立刻將他帶回村落,找當地居民醫治,(民間有民間醫術,唔知用乜野樹葉咬碎來醫,當晚該仁兄再跟另一批人歸隊)。

人始終離唔開一個貪字,條村得只六戶人,若大家同心合力,大大增加成功機會。可惜人心不足蛇吞象,呢條財路點會放過,若果得知某家有行動,其他幾家就各自收客,一個收幾兩,收多幾個,您話唔發都幾難。所以當晚人齊,船主見咁多生面孔,都唔係自已人,點點人數,嚇了一驚。人數多出一倍,漁船根本負荷唔起。若所有人上晒船,漁船非沉不可,船主唯有打訊號取消行動。


當晚過程中,偷渡客躲藏在離海灘不遠之叢林中,我與幾位人仕在海灘留意周圍環境。其間原來叢林中已經發生意外。有一對夫妻係當地游擊隊,發現大批人在叢林中,只說了一句(Máy người ờ đây làm gì ) 之後就離去。可能佢驚寡不敵眾,蟻多褸死象,返去班馬。發生咗呢件事,偷渡客嗱嗱啉退入森林,撤退收檔。我地呢班懵佬响海灘都唔知發生咗事。當這倆夫妻拆返時同我哋撞個正。今次舐嘢!要我哋將身上財物通通取出。大家唯有死求,話被人呃,希望佢放過,可能佢都係見金開眼,真係有錢可以駛得鬼推磨,終於放走我們,肥佬着笠衫,幾大就幾大,有咁快走咁快。

自從多次偷渡失敗後,偷渡客撤出叢林難免會有人發覺。當地公安似乎收到消息,頻頻監視。遇上城市人到,都捉回公安局扣查,同時亦聽聞先前在海灘釋放我們之游擊夫婦已經被捕。唉!雲頭上跑馬,露出馬腳,已經穿晒煲。此地不宜久留,再唔走留低,黃鱔上沙灘,唔死一身潺,通通放棄,乜都唔要,走之大吉。(當年家財損失慘重,血本無歸)...(下文待續)



No comments:

Post a Comment