本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

9/13/14

相識也是緣份 (羅偉銓) (09/13/14)

呢個世界話細唔細,話大唔大,但能夠相遇都要睇有冇緣份,查實响吉如呢個資訊平台,自從我報到歸隊後就知道悉尼有位頂級人仕,可能我地緣份未到,所以無緣相識。

今日星期六,唔駛返工,凑啱又冇乜野做,于是乎倆公婆出街行吓,順便去亞洲雜貨舖買返支麻油,有咁啱得咁橋,落車就遇到親戚,同行亦有兩位朋友,其中一位先生未介紹就話認識我倆,我都覺得奇怪,原來佢曾經觀賞過吉如發放鳴遠四十週年聯歡片段,傾吓傾吓,卒之原來係大名頂頂:林明弟牧師,你地話若果我唔去買呢支麻油,又點會遇上,真係要唱番首(相識也是緣份) 。

偉銓

4 comments:

  1. 正所謂 : 有緣千里來相會, 無緣相對不相識。

    ReplyDelete
  2. 恭喜你成為過街明星, 人人都識, 人人都爭住要合影!好事一件!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,好彩唔係過街老鼠,晤係就俾人追住嚟打

      Delete
    2. 偉銓和同学们
      咱只是上帝的仆人。
      平安
      明弟

      Delete