本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

9/13/14

翠群四十年回憶錄(五): 鳴遠以後的日子(翠群) (09/13/14)

學濤兄,我要到星期尾先至有時間上吉如吹水,遲咗回覆您,唔好意思哦!

講到嗰個巨型月餅,上個拜日我原本想等超市老闆辦開刀儀式,然後分一份食,可惜到嗰日我忘記咗。第二日走去睇仲有少半個,其餡係純蓮蓉,冇乜特別。

講起來我响越南嗰陣完全冇諗到「有將來」,更加唔會諗到學糕點,所以「走佬」出來乜都唔識,乜都要從頭學起,遲啲如果我講古到呢個時點,再詳述吧,相信會勾起曾經逃離嘅同學仔一啲啲…回憶。

其實我發表嘅貼子全係粗文俗語,不登大雅之堂,可能係講關於普羅大眾嘅事,所以看官有共鳴,對嗎?因為我有好多少年陰影難忘事,每次得閒坐低飲啖茶食個包,上吉如講古,往事就會如歷眼前一一浮現出來,所以寫得傳情啲吖嘛!多謝讚賞,大家高興,我高興,嘻嘻。

講到特效西藥,我諗起75/76嗰陣,好興「自供自養」,「自力更生」等口號。家家戶戶派代表去參加坊郡組織嘅會議,學種田養豬,一時之間街市好似個農場咁,哈哈!雞仔,鴨仔,豬仔…好好賣。我哋以前未試過養猪,剛啱有位好同學仔嘅餐館負責幫「部隊」煮食,我就問佢畀啲剩飯餸來餵豬,然後阿媽去街市搵隻好可愛嘅豬仔買番屋企養,我哋屋企厨房有個天窗,放豬仔响厨房嗰度,大小便就用水通落水渠。

唉!諗落真係好唔衛生啊!唔知當時本地政權鼓勵我哋「自力更生」嗰陣,有冇諗到呢個問題呢?同學仔到訪都唔知我哋養咗隻豬仔,佢仲以為係狗仔呢,因為豬仔見人來就搖尾歡迎,哈哈,依家諗番都幾得意。

然而响咁環境生長,豬仔點會健康呢?日日踏單車去同學仔餐館攞糧食畀豬仔,阿媽日日洗掃厨房,結果…養咗大概兩個月,豬仔病咗,我哋心慌,唔知點算好,豬仔依家已經唔係普通畜牲,而係我哋嘅寵物囉!

我去詢問西貢地攤商,佢哋介紹買咗啲特效藥,針筒,一本畜牧書,就咁…我當咗「黃綠獸醫」,先至學識係响猪耳仔打針,好有趣!之後猪仔精神好番幾個禮拜又再患「厭食症」,由肥猪變瘦豬。

最後阿媽逼不得己,決定賣佢畀燒臘鋪做乳猪。唉!當初我哋幾咁高興彩烈迎接阿媽坐xich lo帶猪仔番哩,就幾咁傷心目送阿媽坐xich lo帶豬仔去畀人做佳餚。

經過呢件事,我体會到一句話…「不要聆聽他人怎麼說,而要觀察他人怎麼做」…嘻嘻,你明我講乜嘞!猜想你都曾有類似際遇吧!

係咁多先,下次再見—翠群

3 comments:

  1. Thanks for sharing your interesting stories, I love to read them all.

    ReplyDelete
  2. 不用介意什麼時候才執筆,但記得每星期期六留些時間煲茶食個包,很多人都在記掛,妳喜歡時大家都高興。

    養雞養鴨很普遍,但養豬呢味嘢,要有農場或大幅地才可以,妳的豬仔最終不能夠變成竉物收塲,都好過唔會半途唔見咗隻豬。哈哈。

    這樣大的蓮蓉月餅,我想價值不菲,在雪梨好像沒有留意到有咁嘅創舉。墨爾本係得嘅!

    妳最後的兩句名言,無人唔識哦!

    ReplyDelete
  3. 「不要聆聽他人怎麼說,而要觀察他人怎麼做」”Seeing is believing” ,呢句係普通常識吧,別無他意,你明我講乜嘞!同學仔要記得我淨係鍾意「茶包」,唔鍾意「茶煲」呀!哈哈!

    係咁多先,下次再見—翠群

    ReplyDelete