本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

6/1/18

大吉大利,百無禁忌 (06/01/18)

(作者: 羅偉銓提供)

真係好耐好耐冇响吉如同大家吹水。今日趁有機會同大家八吓。可能有人話,車!咁耐唔蒲頭,一出嚟就响呢處講呢啲野,好唔老利啫!大吉利是!但我本人就好睇得開,百無禁忌,呢啲係大自然嘅遊戲規則,冇人可以豁免,唔理你係一個普通人,又或者你係名人偉人,達官貴人,通通到最終都要行同一條路,冇得走雞,無人幸免。

澳洲悉尼明月居士林足足用咗兩年多時間,加建地藏殿,廚房,餐堂,我本人就負責攝影工作,從吉地動工開始一直至完工,每次有新建築我都一一影低存擋案,終於上個月完工,及舉辦隆重開光典禮,同時亦開始發售神主靈位及小屋子(骨灰位)。

早前我有同太太傾閒偈,如果它朝我先走,將我化灰落海,(哈哈我要放在悉尼最出名之海灘,最低限度夏天熱鬧,又有美女,做鬼都唔會寂寞) 但我太太反對,諗落大海真係好可怕,又其喺晚間,好多次座郵輪都體會到,白天非常靚,望着大海,一望無際,平靜的海浪,真係胸襟開朗,但一入夜,漆黑一片,浪花打上船身,有如鬼怪叫喊,好可怕。有一次我單獨一個人在船邊走廊長櫈休息,成條走廊冇人來往,只有我單一人足足半個鐘,燈光又灰暗,真係越坐越心慌,對出海面黑漆漆,海浪聲一個接一個打上船身,入夜海風亦帶有點寒意,越坐越心寒,心諗都係返入船內大堂比較熱鬧得多。四十年前逃奔怒海,都嘗試過,但當年為咗自由,乜都唔理得咁多,唔知係唔係依家條命唔同咗,所以都有些小怕怕。

好啦講返轉頭,老婆大人唔中意塵歸塵土歸土,唔想灑落海,為有先買間屋仔(骨灰位),等它日有個好歸宿,趁佛堂啱啱開光同時開始賣骨灰位,又有首期發售特價,唔好執輸,嗱嗱啉,咁就約埋一班義賣組義工朋友齊齊揀番個好位,大家將來做隔離鄰舍,有熟人唔會悶,到時齊齊開party 。

我本人唔係一個虔誠信徒,入佛堂做義工只係開心,有一班義工朋友傾吓講吓一樂也,所以神鬼我都唔多信奉,只係跟隨俗例,入教堂祈禱,入廟就拜神。暫且唔好講結束後上天堂或落地府,每個人最終都要有一個處理軀殼方式,各有不同,為咗將來子女易辦事,同時自己又可以親手選擇將來自己之歸位位置,一切都由自己意願,未雨綢繆,我與太太就落咗呢個決定,開心面對,咁就選購一個中等價錢之心水位置,以後心中無後顧之憂,安樂晒,哈哈。

願祝大家,大吉大利,長命百歲,身體健康。偉銓。














No comments:

Post a Comment