本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

1/9/16

黃汝培夫婦旅遊墨爾本記(一) (翠群) (01/09/16)

墨爾本樹熊隊好耐都冇聚會,可能過緊冬眠,一瞓就一年長!樹熊仔一定又圓又白嘞,哈哈!我哋承日諗住打電話約食飯,但係一直得個「諗」字!點知响聖誕前收到Peter(汝培)電郵通知佢倆夫婦會來墨爾本度假。呢次真係唔偷懶得嘞!我確實咗日期之後就砰砰聲通知最勁以及熟識Peter嘅兩位成員—立美,靜敏。佢哋兩位時間比較自由,多數一叫就到,真係唔話得。

靚夫婦Becky &Peter

Peter夫婦於星期五,十二月二十五聖誕節日下晝四點到達市區酒店,咁啱亞坤(我嘅先生)放假就同我約埋立美一齊去見Peter,Becky倆人。靜敏住响墨市西區,我哋約佢七點响餐館見。講返以前我家人去布里斯本旅遊嗰陣,亞坤曾見過Peter,所以都幾好傾。就算未見過都無所謂嘞,因為佢都係讀「愛」班,即係愛他(她)的班!呢句話係Becky講嘅。事關當我哋介紹自己嗰陣,佢話佢讀愛班,我以為真,原來係「愛Peter嘅班」!好嘢!我好鍾意佢呢句話。我哋嘅partner應該全部都係「愛班」,咁樣就可以發揚光大鳴遠精神嘞!

由左至右靜敏,Becky,Peter,立美,翠群,亞坤

响酒店大堂坐咗一陣,立美載我哋去富市克Footscray越南餐館同靜敏會合。本來想試食另一間好出名嘅餐館,可惜冇開門,我哋局住要去响以前請洪輔蔚食過嗰間餐館,重要五點過後先至開門。嗰日多數飲食行業休息,算係好彩嘞!嗰日天氣好熱,靜敏一早就到餐館歎冷氣,好疏乎!我哋呢次叫幾式出名嘅越菜,Bánh xèo,越式Chả giò,Bánh đập,Bò Lá Lốt ,Bún chả cá ,Gỏi đu đủ bò khô。節日氣氛加美食,老友鬼鬼加回憶,配到絕!所以我哋天南地北咁傾到夜,先至發現原來Peter同靜敏係小學同學!靜敏仲有以前嘅舊相,真係好巧!靜敏應承下次聚會就帶相片來俾Peter睇。

越式Chả giò

飯後靜敏自己返屋企,立美送我哋返墨市中心。墨市政府出通告話聖誕節日以及元旦所有公共交通,路邊迫車都一律免費。立美响Peter嘅酒店附近搵到個靚位迫車,好近唐人街,所以我哋決定遊夜市。街道雖然比平時靜好多,但係响唐人街就一樣咁熱鬧,而且越夜越多人。多數係啲靚妹靚仔雙雙對對或成群結隊漫步街頭。一時間你會暫時忘記啱啱响墨市北區發生嘅山火,忘記紐省嘅水災,昆士蘭嘅旱災...而會覺得生活都幾他條,世界都幾美好...好似谭詠麟一首歌「雨夜的浪漫」…忘掉了以往痛苦的失落…Fantasy 享受现在 这滴下雨水(係霧水就真)哈哈!我哋行到腳又軟口又渴,可能食咗魚露或味精或者天氣熱?總之我哋要搵地方坐低飲杯珍珠奶茶,然後繼續倾偈…唔知唔覺咁就一晚。立美第日仲要返早班,真係好多謝佢載我同亞坤返到屋企,你話咁嘅同學仔去邊度搵呢?

Bún chả cá

第日星期六係Boxing Day,商店一年一度大賤賣Sale,Peter夫婦想体驗一下墨爾本人嘅購物有幾瘋狂,佢倆人自己搵節目。星期日佢哋又約咗親人聚會,咁我哋就約星期一再見面嘞。星期一立美,靜敏,亞坤要返工,剩返我一個做導遊,我當然要帶佢哋去試下搭墨市火車,電線車以及參觀天然景色嘞!簡單,樸素,正式係鳴遠精神「真善美」!你話啱唔啱呢?
係咁多先,下次再見— 翠群

响墨市唐人街歎珍珠奶茶

No comments:

Post a Comment