本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

11/5/15

秋蟬跌落地-冇晒聲-傾吓天下事 (羅偉銓) (11/05/15)

好耐都冇上吉如八,先排我直情消聲瀝跡,好似秋蟬跌落地-冇晒聲,大家唔好以為我發咗達,去咗嘆世界,查實我係掙入週身債,要匿埋一陣,怕俾人揾到,到時斬我十碌八碌都似,哈哈!車咗一輪大砲都係講番正題喇!

近排唔知係唔係行正食運,又或者行正收紅炸彈運,呢排密密上酒樓,唔係結婚娶新抱,就係嫁女喜酒,唔係乜乜佛堂理事就職,就係乜乜同鄉會,乜乜同學會慶祝週年晚宴,唉!俾啲紅炸彈炸到一身血,大出血好傷荷包,唔去又話唔俾面,攪嚟攪去都係益晒啲酒樓,都仲好彩,其餘所有乜會物會慶祝週年晚宴都係有人邀請,唔駛出錢,荷包都冇咁傷,算落嚟都係打個和啦!我講出嚟好似好市儈,係嘛?

講咗咁多都仲未同大家傾吓天下事,其實呢啲事响我哋亞洲人都好普遍啫!但最近我發現呢種行動會帶嚟乜野訊息,好與壞?攞出嚟大家研究吓!

我個人發現一般宴會如果設宴於中國酒樓,從人客嘉賓開始入場至散場,場面都係嘈寃巴閉,成個街市咁,呢個情況不溜都係咁,好難免,好友咁耐唔見,咁啱湊埋一齊,梗係好多野傾,最慘係,台上有台上講,台下有台下嘈,直情當主家發噏風,睬您都儍,大家一齊鬥大聲,好彩台上都仲有個擴音機,唔係嗰啲有心想聽嘅貴賓,都唔知主家講乜?

婚宴都比較好啲,主人家致詞全場都會靜番小小,社團宴會就慘,你有你演說,我有我雞啄唔斷,話知你。

哈哈!最近因為上得酒樓多,原來酒樓出咗新招,條橋都唔錯喎,場面都有啲改善,點呢?開場嗰陣有幾位侍應高舉個告示牌,在酒席間行嚟行去,牌面大大個字『肅靜』『QUIET』大家點睇,婚宴都仲好啲,嘉賓都仲會聽話,場面都會靜番啲,至於社團宴會,就話知你,個牌行到我面前,就收斂吓,行開咗!又嘻哈大笑,車天車地。最弊社團攪慶祝必定請埋啲政府高官,俾啲鬼佬睇見個告示牌行嚟行去,你話外國人點睇我地,我們亞洲人跟本唔識自律;同埋尊重主辦人,怪就怪呢啲情況靜係發生响唐人酒樓,如果婚宴設响西人RECEPTION 就完全唔同,個個都好守規矩,當台上有人發言,唔靜止賓客連侍應都企埋一邊暫時唔做野,全場靜一靜,氣氛非常嚴肅,做乜我哋又做唔到呢!

世間上真係冇十全十美,有呢樣就冇嗰樣,婚宴擺响西人酒樓後生年青一輩就好中意,年紀大一輩就唔多LIKE,食唔慣西餐,又食唔飽肚,都係中菜好味啲。

做乜中式咁放肆,西式反而收歛。真係冇解!

====================================================

11/07/15, 應路人乙要求, 老羅補充舉牌場景四張如下:  




8 comments:

  1. 好奇路人乙11/5/15, 11:02 PM

    嘩!真是匪夷所思。很難想像得出餐館內的服務生舉著「肅靜」牌子在客人面前幌來恍去到底是什么樣的場景?可不可拍張照片分享啊?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 路人乙兄台有興趣睇吓高舉告示牌場景,現送上相片,希望沒有開罪他人。

      Delete
    2. 好奇路人乙11/7/15, 8:15 PM

      多謝分享!嘩!澳洲人真係夠哂文明囉!今次真係開哂眼界。話之真係好滑凸。冇眼睇!
      聽橋。

      Delete
  2. 見怪不怪11/6/15, 5:19 AM

    唉,觀看古裝電影,劇集,歷代大官或皇帝出巡,都帶備大隊人馬,浩浩蕩蕩舉著“肅靜”“迴避”的木牌遊行大街小道,目的是怕場面凌亂,刺客容易乘機出動。那現在居然發生於時髦的酒樓茶肆間,還要勞動侍應服務員,對賓客可是大大的沒面給,幸好讀完全文後,才知道原來是那些社團的宴會。
    為什麼偏偏在這類活動中發生,還要是唐人酒樓﹖而各席之間被邀請的賓客,都互相不認識﹖探討其原因,這是社團發動慈善募捐的活動,與唐人酒樓生意合作(價錢比西餐來得便宜),要商家贊助部份宴席,為免浪費,他們只好把飯票分給朋友親戚去捧場,試想大家都是來代食,你們社團的事,事不關己,己不勞心,我們有食有講,不亦樂乎﹗糟糕的是社團單位肯定有邀請達官貴人,演講之時,自然會用這一招,下面的賓客不是用來湊數嗎﹖免費晚餐要受一點委屈了﹗不好意思,對事不對人,說溜了嘴。

    ReplyDelete
  3. 不怪兄:哈哈,好一句事不關己,己不勞心,所有有頭有面嘅,都係嗰班台上發噏風嘅主辦人員,出晒鏡,我哋係陪襯品,關我哋屁事,所以呢句好啱聽。
    話雖如此、既然出席宴會,是否應該尊重台上發言人,若大家懂得禮貌,酒樓就唔需要出絕招啦!
    咁又好難怪,可能啲演講者,演說技巧差,冇吸引力,又或者長篇大論,廢話連篇,聽到悶晒,若大會轉吓話題,話有大禮物送,人人有份,擔保全場蚊飛都聽到,嘻嘻 !有小小誇張添。偉銓

    ReplyDelete
  4. 羅師父觀察能力入微,連靠邊站的人肉警示牌也盡入天眼,佩服。猜想他們必是為遠離的宴席人士而備,百桌的盛宴,排位時已經構成尊卑級別,重要與不重要的區分,離得遠的賓客,在盛情與酒精推動之下,嘈吵在所難免。我個人認為酒樓方面應該檢討本身的擴音系統,維修或換新,或者用另一種喚人注意的燈光方式,以確保每一個角落的賓客,都可以把注意力重返大會主持人身上。抽奬禮物嗎,不是更添吵閙?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不怪兄:
      非也,非也,當大會宣布大抽獎,全場必定靜落嚟,人嘅本性就係咁,有着數,有利益,又點會放過,傾偈?等陣先,細心留意有冇叫到自己大名,又或者叫到自己票根號碼,點會執輸呀!
      羅師父呢個稱呼,小弟真係擔當唔起,我文『聞』又唔得,武『舞』又唔得,正一屎坑關刀,叫我老羅吧!

      Delete
  5. 是的,老羅,羅總,不是每個人都要有神馬(什麼)關刀,去文啊武啊,才可爭一席位。最要緊靠把嘴,一樣講得才是出神入化﹗究竟您發現多少間有此種裝備的酒樓,落人話柄呢﹖
    中國人老一代的習慣,要改變可不是一朝一夕的事,不過仍然保存著很多美德,是文化的影響耶,謝謝分享。

    ReplyDelete