本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

2/24/15

小心俾人揾笨(羅偉銓) (02/24/15)




農曆新年期間,到寺廟幫手,忙咗幾日,今日得閒上吉如八番陣,首先向各位拜個遲年,其實都唔算遲,仲未過新十五,都仲係過緊年,咁就祝大家,有個美麗既祝福,祝您羊年舞出好彩頭,生活有綽頭,一切順利灑滿好兆頭。

今次八啲乜呢!趁過年過節大家都會斬吓叉燒,燒肉,咁就八吓啲無良燒臘店。(唔敢話所有燒臘舖都係無良,可能有一部分店舖,係我唔好彩遇上) 。大家有冇遇上都好,就借吉如站吹吓水。

呢個現象我好早之前已經發現,亦有同親戚朋友提及預防,今次真係抵唔得要開口同大家八吓。


就前幾日,過年之前佛堂義工組私人組織聚餐,食物當然係多元化乜都有,除咗春卷炒粉麵外,梗係唔小得我哋中國美食燒肉叉燒燒鴨,又方便,又好味,咁就派倆位精明大姐負責去買。

哈哈到開餐打開個盒,發現貨不對版,多咗好多肥豬肉,呢倆位大姐出咗名挑剔,點會揀漏眼,佢地話明明揀件好靚,又見佢斬件,點解返嚟完全唔同,哈哈!我唔知美國,加拿大,及其它國家嘅燒臘舖係點,澳洲就大多數燒臘舖個砧板都係對住客人,上面仲加塊鐵板圍住,啲客人根本睇唔到砧板有乜,掛上架嘅叉燒,燒肉,通常都裝飾靚靚,去肥肉,去燶,將切落嚟唔靚嗰啲就放响砧板一邊,等有條水魚嚟話斬叉燒,燒肉,(因叉燒,燒肉類係以重量計算) ,就順手撥多幾嚿肥油俾您,將唔靚嘅野一齊稱賣埋俾個客,食客若冇留意係會唔多覺,以為自已走漏眼,揀錯添!

買燒鴨燒雞就唔怕叫佢斬件,因逐隻計,除非刀手想留番幾嚿今晚燒夜,咁就好難講啦!分分鐘會撥開幾件留低,我地都睇唔到,仲有如果呢間燒味舖有設堂食,賣燒味飯,咁就唔同講,分分鐘俾佢斬件,隻燒雞燒鴨可能小緊件都唔出奇。所以自已唔想拆穿得罪人,又唔想俾人揾笨,辛苦啲買番屋企自已斬,買叉燒燒肉時就同佢講,老細俾K叉燒或燒肉免斬,我返去拜神,佢聽落唔會懷疑,我又開心。至於買燒鴨燒雞就唔會幫襯有設堂食舖頭。大家不防留意吓,睇我講得啱唔啱。

嗰日我影呢批相時,刀手見我企响嗰個位置,佢立即將啲唔靚嘅肉推埋一角,又或者將把刀遮擋住。




看官若買燒味唔介意小緊件,又或者多幾件肥肉,就當我寫呢篇野係發噏風好啦!偉銓


4 comments:

  1. Tài Nhân Cana2/25/15, 12:06 AM

    響加州的燒腊舖頭, 間間都有咁架設備。原來如此!真係天下烏鴉一樣黑。
    多謝大俠分享防詐經驗之談。

    ReplyDelete
  2. 這是大部分燒臘店的做法,只因燒豬的一部分太多油的部位,和豬頸肉是沒人要的。
    他們的做法就是把那些部分,逐漸分散混淆到顧客所指定的部分裡賣出去。
    除非是和店家相識,不然就要告訴店家「唔使斬」,回家自己處理就不會上當了。
    Người đẹp Cali

    ReplyDelete
  3. 不然多打籃球,希望改善身高,可以伸頭看到內裡乾坤,記得要帶眼鏡哦!老板應該知道,肥肉還有很多用途,沒有魔術師的身手,在快刀亂斬的情形下,留下自己的手指,後悔莫及也﹗
    奇怪﹖這種作風的燒臘店,還有人“幫襯”,是半價嗎﹖
    水魚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇法,幫襯都因為佢嘅燒味好食,咁自已就要醒啲,佢有張亮計我有過牆梯,除非佢呃秤,我就輸晒。我都曾經申個頭去睇吓鐵皮後有乜,但俾刀手鬧一餐,話把刀冇眼,哈哈!都係唔好阻人發達,响吉如八吓好啦!

      Delete