本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

12/1/14

歷史動亂-越戰逃難劫後餘生回憶錄(七)(羅偉銓) (12/01/14)

第六次計劃失敗

今次都唔算係失敗,應該係俾越共政權跣獲甘!擺個局等我地上釣,神又係佢,鬼又係佢,嚡!攪咁多次都去唔成,對自己冇晒信心,但離開越南嘅決心就有加冇減,有朋友話有條好路數,就盅個頭埋去。

經朋友推薦搭咗一條坐咗三個月,都出唔到海嘅監倉船,(Nhà Tù Phan Văn Lu) ,咁又唔怪得我朋友,佢有個大佬真係搭呢支水到咗馬來西亞喎!有相俾我睇,有相為証添,點會整蠱!哈哈今次冇死囉!係胡志明市公安局(Công An Thành) 組織,係亞頭攪,仲有邊個夠膽去捉呢。

嗰晚大約六點,有部公安車到家門口接我,及今次介紹我去嘅朋友,車上幹部仲用通訊器通話,呢次點會錯喇!之後送我們到Cầu Chử Y一處河邊排屋,有人員帶領入內,全程明目張膽,今次我仲唔係執到寶,入屋坐咗一陣,就有人帶領上一艘大木船,所有人落晒船倉,聽講話送出大船,船行咗一段時間,响船倉內根本唔知外面發生乜事,突然聽見有警號聲,接落嚟有碰撞聲,今次仲唔仆街,跌落陷阱,公安大聲嗌,全部企埋一邊,通通帶上手銬,上岸時,岸上己經有幾架大巴士等住,一早就擺好個局,吹咩!願者上釣。


從Kho 18送到陳興道嗰間Công An Thành,相信都有200人,辦好手續就俾送到Bà Triểu 駙馬廟附近一個監獄Nhà Tù Phan Văn Lu 。人到監倉,倉友問,你係唔係搭乜乜人支水,先知自己俾政府設局,我都算唔好彩,我呢批係第七批,同時亦都係最後一批,因為我之後再冇偷渡客進脹。


今次真正受牢獄之苦,足足三個月,每日兩餐,饅頭,加咗鹽嘅雜菜咸湯,都算夠運,監獄內,唔似香港做戲(監獄風雲)咁得人驚,但冇香港做戲監獄內有活動,呢度日日都被困响個監房內,每間都有五十人,晚上瞓响地上,好似沙丁魚咁,啱啱夠一個人位,好彩所有犯人都係智識份子,商人,學者,教授,政治犯,個個有學問,同埋呢七批偷渡客一齊,所以大家相處都幾好。在同一倉內,亦認識到日本教師,吳其照先生(寫法唔知啱唔啱,但讀音相似) 吳老師教識我下圍棋,我好感激佢,多謝佢,為咗要教我圍棋,不惜每餐犧牲半個饅頭用來做圍棋棋子,黑色棋子是用香煙灰同饅頭磋成。

同倉亦遇上當年鳴遠高一時教我們越文之男教師,(唔好意思,唔記得佢叫乜Sir) 我晚晚求佢講返當年佢教嗰段文學, LỤC VÂN TIÊN THÚY VÂN THÚY KIỀU. ,但佢又有個條件要我唱返首歌俾佢聽,嘩!原來佢好中意聽「千言萬語亅。


在我食皇家飯期間,外面世界變得如火如荼,可能設局捉到我呢批,監倉有人滿之患,所以開始攪半公開,直至有日公安部通知我家人,要交黃金做按金,仲要向某組織登記,參加公開偷渡,先至放人。我地班犯人响裏面仲懵閉閉。有一日叫名集合,我心諗,今次唔知送到邊度做苦工勞改,用車送入Chí Hòa。( 曾經聽人講,智和監獄建築好似八卦陣,入咗去,冇人帶路真係唔識出)。兩日後我獲釋,但要簽返張保証書,一定要離開越南。

哈哈!出番嚟,個人白雪雪,個面青悲悲,所以日日要走上天台晒太陽,曬黑皮膚,曬到黑古勒特,先至敢出街,唔係俾人望見,就知你在過監。


No comments:

Post a Comment