本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

10/25/14

翠群四十年回憶錄(九): 懷緬明德小學的日子(翠群) (10/25/14)

南半球春回大地,百花齊放,講到春天我諗起小學國文課本:「春天到,春天怎會到?是那花香帶到。蝴蝶來,蝴蝶怎會來?是那花香帶來。」我就改番:「春天到,春天怎會到?是那BBQ香帶到。客人來,客人怎會來?是那BBQ香帶來。」你話啱唔啱呢?

點解我咁講呢?因為冬天嗰陣,天寒地凍,夜長日短,人人懶出街。春天就唔同啦,鳥言花香,天氣好,心情靚就諗到攪娛樂,所以最近連續兩個週末都有人請去參加「BBQ派對」,大飲大食大笑之後,就冇時間坐低飲啖茶食個包諗番陳年舊事啦,吉如亦難得耳根清靜,唔使聽我講廢話,但係…同學仔咪高興住,因為我仲未想收「滑鼠」,今日再上吉如重操「鍵盤」,你依家有排受啦,哈哈!

首先我要多謝瑞娜幫我提供舊相片嘅資料,連阿萍個別號都仲記得,阿娜好嘢!咁我就講下明德小學嘅古仔當係成我諾言,好嗎?我冇可能記得晒咁多嘢,所以淨係講印象最深嘅事就算數囉,如有錯誤,同學仔要幫手補充啊。

上期講好多私人嘅嘢,好悶!呢期就講下大眾事來換下氣氛吧。我嘅專長係「吃喝玩樂」,又咁啱去咗參加大盛宴,咁就由「吃」開始講古啦。

最記得响西貢明德小學門口有幾檔常駐小販,一直到我哋初中畢業都仲有擺檔,最好生意係賣「雪水」嗰家人。佢哋架推車擺滿大玻璃罐,可以見到清涼碧綠嘅海帶,一粒粒黑白嘅hột é,五顏六色嘅bánh lọt,紅豆冰,綠豆冰,等等…若果有多零用錢就食一杯高級D嘅圓肉冰,少錢就食杯紅或綠色嘅nước đá bào sirô(糖漿刨冰,shaved ice syrup)。賣雪水個阿姐好聰明,佢用一隻割咗底嘅膠杯做漏斗,擺入個細膠袋里面,咁樣呢糖水唔會週圍漏,又快又乾淨。我最鍾意企近刨雪機,雪花四周圍飛,灑落面即感到涼滲滲,好舒服。另外幾檔長駐明德係賣煎糕(炒kwoe),賣bò bía,對於嗰陣嘅學生仔來講,煎糕bò bía都係超高檔食品啊。

記得仲有一檔賣黑涼粉,一見到嗰位阿叔啱啱開檔,我就一定幫襯買新鮮出爐熱辣嘅涼粉皮,遲咗就冇晒。嘩!啲涼粉皮滑中帶韌嘅口感,甜甜甘甘嘅味道,百分百正料,讚!後來唔見咗佢,聽講佢被捉軍役,希望佢平安冇事啦。最後應該係賣牛肉乾木瓜絲嘅阿伯,佢响明德擺檔都幾耐,爽脆嘅木瓜絲加啲香菜,佢用交剪剪啲甜甜咸咸,又腍又爽口嘅牛肉乾,擺响木瓜絲上面,最後淋啲醬油,啲醋,辣椒醬…甜甜酸酸木瓜絲,真好味!但係…諗番佢用來洗碗嗰桶水,睇到啲不明物體响水桶里面飄下…飄下…就冇晒胃口啦!不過正所謂「大菌食細菌,細菌當補品」,唔洗驚喎,到依家我都冇事,嘻嘻。

講到老師,我最記得係上童軍操兵練習嗰陣,銀雞聲(哨子)同腳步聲,好整齊好有韻律咁響「一二一,一…一二一…左右左…,向右…轉…」,我哋每次都要操到腳步冇錯,到老師滿意為止先至有得休息,正式係體力訓練課程,全靠咁我哋先至入得廚房,出得廳堂,你話係唔係呢?



因為初中係女校,所以小學畢業之後全部男同學都要轉校,剩番我哋女生仲更加好玩。音樂,体育課係我哋嘅至愛,因為唔洗做功課吖嘛!响我印象中幾乎所有音樂老師都係好斯文,好溫柔。小學嘅音樂老師亦係咁,我記得佢係校長嘅女,啱唔啱呢?嗰陣流行姚蘇容歌曲,我哋一得閒就來個大合唱,妳一句我一句,未識得愛係乜東東都學人大聲嗌… 「…我悔恨,我悔恨,我悔恨對你癡心 啊..負心的人…負心的人…」,哈哈,好過癮!


我參加初中籃球隊嗰陣,曾有一場籃球賽至今難忘,好似電影一樣咁刺激。嗰場係我哋第一次邀請越文學校「嘉隆女中」參加嘅友誼賽。嘉隆女籃隊實力雄厚,經常出外競賽,我哋都冇把握贏,個心諗希望冇輸得咁慘就好啦。嗰日比賽,我除咗副近視眼鏡,朦查查咁同隊友愽命又攻又守,就快夠鐘嗰陣,嘉隆隊領先我隊一分,好緊張…好緊張嗰陣…阿碧雲啱啱搶到個波,佢輕輕一跳,雙手舉球遠射一下… …(翠群導演慢動作,哈哈)…個波慢慢…淩空飛…噗一聲…入咗籃內,嘩!觀眾由靜止狀態突然間大聲歡呼,拍手!球證吹銀雞beepbeep幾聲表示夠鐘,比賽結束,我隊險勝一分,之後碧雲變成明德小學家知巷聞嘅籃球明星。所以話齋,佢細細個就已經展示出動人魅力,超酷形象啦!

好懷念嗰陣無憂無慮嘅日子,呢期嘅吹水標題特別寫畀同我一齊成長嘅同學仔分享,我好掛住你哋,希望大家永遠幸褔安康!

係咁多先,下次再見—翠群

No comments:

Post a Comment