本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

7/28/14

新話題,同大家吹吓水 (羅偉銓) (07/28/14)

今日無聊,得閒揾個話題同大家吹吓水。

悉尼西區一座寺廟

居士林

唔經唔覺今年都去咗一半,上個星期六日抽啲時間入寺廟幫手,準備七月十四盂闌節,嗰日地府大開鬼門關,俾啲鬼魂出外揾食,寺廟開壇做法事,為咗方便親人拜祭,寺廟需要準備大量金銀衣紙,冥衣,冥鈔,一班義工執好一份份,將於七月十四正日出售,等善男信女,孝子賢孫,拜祭仙人,供奉祖先。

義工正處理冥紙

呢啲俗例係我地中國,及亞洲,佛教,都唔知傳咗幾多千百年,我本人就有一個疑問,每年清明,重陽,盂蘭節,做子孫嘅,都會上墳場或到寺廟靈位拜祭,但我地嘅信仰(唔包括所有人仕)都係相信死後會輪迴轉世投胎。

咁就奇怪,既然過世之人仕會轉世投胎,做乜仲要供奉燒啲冥衣冥鈔,等先人過活,兩件事好唔合邏輯,一方面希望過世之親人轉世投胎,另一方面又燒衣拜祭。咁樣結論係投咗胎做人呀或者仲响下面等接濟喎!

講完呢個話題又有另一個,其實我呢個問題都幾贑車,我都係發吓噏風,大家傾吓世間事啫!希望唔好得罪有宗教信仰之人仕。

世間上有好多唔同宗教,亦有好多人種,每一個宗教或人種都有佢自己嘅信仰,依家唔好理世上係唔係有天堂地府,神仙鬼怪,幽靈寃魂,天主大帝,亦唔講有冇投胎呢個問題……我地亞洲拜神,拜祖先,拜離世嘅親人,做事做節都燒元寶蠟燭,燒冥鈔,冥衣等等,好俾先人有好日子過,咁---某一啲人種,宗教,去吊祭離世嘅親友只一束鮮花,花--食唔飽咘,又冇錢洗,又冇冥衣替換,大家點睇,亞洲故人就有陽間親人燒冥鈔,冥衣,什至乎送大屋,靚車,仲有侍從妹仔,咁冇呢個俗例嘅仙遊人仕又點攪。

逢初一十五,都有做法事



及義賣食物

寺廟亦大量供應免費午餐齋菜


哈哈傾埋啲唔三唔四,有怪莫怪,細路哥唔識世界。

平生不做歪心事,半夜敲門也不驚。百無禁忌。

4 comments:

  1. 請問第二張照片是(明月居士林)而非(月明)嗎?
    路過的

    ReplyDelete
  2. 唔好意思,我將兩個字放錯咗,應該係明月居士林先至啱,多謝提點,偉銓

    ReplyDelete
  3. 銓師父,你好!我啱啱得閒遊覽吉如,睇到你嘅話題,真係咁啱咁巧,我响上個禮拜去墨爾本明月居士林拜祭我嘅阿爸阿媽,當然少唔得燒元寶蠟燭俾先人食飯,燒美鈔澳幣俾先人shopping,燒幾套靚衫俾先人去party,一邊燒一邊係咁講啦!我諗呢啲作為純碎係在生家人嘅願望,希望先人無論响邊度都一樣有好日子過吧,順便同弟妹家人一齊聚首,一邊食免費齋飯一邊講返阿爸媽嘅事,其他細佬仔亦嘰哩咕嚕用英文講佢哋嘅話題。呢次盂闌節可以話係家庭聚會其中嘅一日,對我來講相當有意義嘅節日。
    翠群

    ReplyDelete