本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

7/25/14

新加坡的「海南雞飯」 (羅偉銓) (07//25/14)

講起海南雞飯,前幾年我一家到泰國布吉島度假,回程停留馬來西亞及星加波各三日。


 馬來西亞榴槤。名種貓山玉,其味帶有小小苦

响出發前挭係上網抄番啲資料,網上好多人都推薦,學濤所提及嗰間天天海南雞飯,位置好方便,地點就响唐人街,牛車水,佛牙寺對面街內一食市(MAXWELL FOOD CENTRE) 其中一個檔口。
牛車水車站,出口正正唐人街




 唐人街,牛車水附近之佛牙寺,當日寺內正有法事。





為着要試一試其如何出名,我不惜去咗三次,第一次去撞啱嗰日休息,摸門釘,第二日再去,因時間問題去得太晏,啱啱賣晒,又冇得食,第三日始終品嘗到,我本人覺得,冇乜特別之處,同日前因天天賣晒迫住要幫襯第二間興興海南雞飯都都差唔多,可能網上鼓吹得太犀利,所以遊客都要嘗試吓,但有一處值得稱贊,睇番三年前之相,同依家學濤剛影嘅相,價錢方面係—樣冇起價。


始終可以嘗試到天天海南雞飯,睇番價錢三年後都冇起價


 佛牙寺對面之食市,天天海南雞飯賣晒,唯有幫襯興興雞飯,都OK咘。


至於唐人街有好多食檔,我都係覺得普普通通,但有一個地點我就覺得唔錯,係响 CLARKE QUAY 河邊之JUMBO酒家,若想有多啲情調,座近河邊之位置,您非要早兩三日訂座,諗落嗰日真係好彩,啱啱有人退訂,所以等三個鐘頭都可以俾我座到一個露天座位。
呢間JUMBO唔錯架,好好味







我一家四個人叫咗個套餐,大約百多澳幣,幾味送菜都非常美味,有西檸香蝦,鮮菌魚翅. 密豆菊香排骨,胡椒蟹,炒麵,甜品,味味都一流。

星加波仲有一處叫做老巴剎,夜晚大部分檔口都買燒烤,煙霧彌漫,香味流晒口水。至於星加波嘅肉骨茶就唔夠馬來西亞咁好味,以上都係我個人睇法,事關每個人都有自己嘅口味,所以好唔好食就由當事人評價啦!

老巴剎食市中心



印度加里飯 

小印度

No comments:

Post a Comment