本欄作者保留版權,未經同意,不得轉載。連絡電郵: geegeelooloo@gmail.com

12/1/18

茶包女俠邀請老同學們一起唱其新創饒舌歌 (12/01/18)

各位同學仔,

大家好!時間過得好快。日忙夜忙,打工仔望快啲夠鐘,老細望快啲接呵打(order),快啲交貨…各有各忙。但係今年有啲唔同,我哋沃洲隊今年要開始忙新任務…諗點樣搞好下次嘅聚會啦。好多謝站長嘅時間同心機搞呢次咁精彩嘅專輯。


順便我想同大家分享下我特別搞笑嘅傑作😄😄,大家記得一邊唱一邊打拍子,最好有cool beats music伴奏就似rap啦👌。



Every body
Move your body to the right to the left and
Listen to my Cantonese rap

高興高興, 好高興
我哋係鳴遠十二屆
大家相聚就係好世界
無論你係乜界層
無論你地位有幾高
你。我 佢。都仲有得撈

勞士雷絲(Roll Royce )同埋集架(Jaguar )
Ben士,寶馬 唔係講假
買返幾個lucky num 巴
下一個富豪……就係……就係佢

如果命裡冇橫財
如果富貴求唔來
但求亜婆多多保佐
身壯力健,係賺到來

Every body
Move your body to the right to the left and
Listen to my Cantonese rap

高興高興, 好高興
今晩我上台好似好酷
其實本身我係hai lua
好多嘢我都唔識do
有啲嘢我都係靠估

炒餸煲湯我睇YouTube
得閒上綱揾GEELOO
老羅,十二妺同呆鶴…
獨樂樂不如眾樂樂

Every body
Move your body to the right to the left and
Listen to my Cantonese rap

高興高興,好高興
諗落人生苦短​​,要珍惜眼前
享受現在,呢亇晚會,多麼多麼需要你
長亱裡…舉起酒杯高聲叫

Mot... hai ... ba.... dzooooo……

係咁先,有緣再聚,請多保重。
Cheers
翠群

Life is not about how to survive the storm
It's about how to dance in the rain
Every body

No comments:

Post a Comment